Tiszta levegő

Mennyire vagy tudatában, hogy miben élsz? Hogyan jutunk élvezhető, gyógyító friss levegőhöz? A Te életed a Te felelősséged. Tegyél érte még ma! Ne titkold a tudásod másoktól, de ne félj kérdezni sem. Ez a blog NEKED szól. Azért van, hogy tovább élvezhesd az életed, ha lehet egészségesen.

Utolsó kommentek

  • thalassa25: Kérem, hogy amennyiben Ön dohányzik, vagy dohányzott valaha, de már sikerült leszoknia, az alábbi ... (2010.01.12. 20:47) Pár szó a dohányzásról...
  • Andikkka: Ha valaki szeretne olyan levegőszűrőt - Nikken, Air Wellness Power 5 Pro - amely Hepa szűrővel szű... (2009.12.10. 16:16) Ottthon... VI. rész ionok
  • Doomain: Az őskorban pedig állítólag még magasabb volt a levegő oxigéntartalma, olyan 50-60%. Ezt borostyán... (2009.05.13. 14:27) Otthon... I. rész a "légkör"
  • MonaVieTom: Szia! Nagyon érdekes amit mondtál! Én is olvastam az ionokról, és akkor találtam egy légtisztítót... (2008.12.06. 07:57) Ottthon... VI. rész ionok
  • Fenyvesi Tamás: A dohányzó és nem dohányzók védelmében van egy nagyszerü találmány, amit megnézhettek a következő ... (2008.10.17. 19:59) Pár szó a dohányzásról...
  • Utolsó 20

Allergiás vagyok!

2008.05.03. 14:07 Balogh Árpád

Építőmérnökként rengeteg olyan helyen megfordulok, ahol az építkezésekhez felhasznált anyagok pora, kipárolgása száll a levegőben. Budapesten lakom, ahol mindennek lehet nevezni a levegőt, csak éppen hegyi levegőnek nem.

Amikor nem az építési területen vagyok, hanem az irodámban, akkor soha nem látom a napot, mert nem süt be az ablakon.

Szellőztetni felesleges lenne, hiszen ömlik be a belváros bűzös levegője, mégis jobb, mint a levegőtlenség.

Otthonunk száraz levegőjű. Van két kutyánk egy cicánk és kettő nyuszink.

A munkahelyi feszültség miatt képtelen vagyok leszokni a dohányzásról.

Soroljam tovább?

2007 nyarán jutottam el odáig, hogy lefekvés előtt használnom kellett a fulladás elleni spray-t azért, hogy el tudjak aludni. Majd hajnal 2-3 körül arra ébredtem, hogy fulladok és megint kellett az aeroszol. Természetesen mellette rendszeresen szedtem az allergia elleni gyógyszert, amit felírt az orvos.

Tudom, nem voltam és nem is vagyok jó beteg. Nem tartom be a doki legfőbb utasítását: "Szabaduljak meg az állatoktól!"

Köztünk szólva: normális ez a doki? Szerintem soha nem volt semmilyen állata. Akkor tudná, hogy amit mond az egyenértékű azzal, mintha azt mondaná: "Adja örökbe a lányát!"

Megoldást kellett találni és elkezdődött a hónapokig tartó kutatás, keresgélés az interneten. Rengeteg dologgal találkoztam: a szoba levegőjének átmosására használható porszívótól az ionizációs légtisztítóig. Minél többet olvastam annál több kérdés merült fel bennem.

Szuper dolgok vannak az allergia ellen, csak általában egy baj van velük. Mindegyik egyetlen dologra jó. Vannak párásítók, vannak levegő szűrők, stb. Többet akartam. Olyan dolgot kerestem, ami kompletten kezeli a problémákat és lehetőség szerint több területen ad megoldást.

A nagy nyári meleg egy kicsit tévútra vitt. Az allergiám kezelése helyett elkezdtem nézegetni a klímákat, hogy milyet lenne érdemes beszerezni.

Azt tudni kell, hogy alapvetően klíma ellenes voltam, mert rengeteg olyan fél- és téves információm volt ezekről a berendezésekről, amelyet a média ont. Például azt, hogy allergiásoknak különösen veszélyes. Elhittem ezeket és ezzel nagyot hibáztam.

Rengeteget tanultam róluk. Műszaki irányultságom miatt egyre jobban érdekelt ez a téma. Rájöttem, hogy megfelelően felmérve az igényeket ki lehet választani az optimális berendezést és csodás eredményeket lehet elérni. A választék óriási, a forgalmazók száma is óriási, a csak eladni és ezzel profitra szert tenni akarók száma szintén óriási. Elenyésző viszont azon oldalak száma, ahol a felhasználót helyezik előtérbe. Ahol az a lényeg, hogy a vevő a legjobbat, a számára legjobbat kapja.

Látszólag felesleges kitérő volt ez az út az allergiám kezelése terén, de mégsem. Rátaláltam ugyanis arra az igazi légkondícionálóra, ami felhasználói szinten a teljes megoldást adja.

Ezt a honlapot azoknak készítettem, akik nem akarnak eltévedni, akik tudatosan keresik a megoldást lakásuk komfortosabbá tételéhez. Nem csak az allergiásokra gondolok! Azoknak készítettem, akik igényeik és lehetőségeik feltérképezése után a legjobb megoldást akarják otthonuk egészségesebbé tételére.

Tartson velem és reményeim szerint rengeteg időt spórolok meg Önnek. Összeszedtem és rendszereztem minden olyan információt, amely a tudatos klíma, vagy légkondi kiválasztáshoz elengedhetetlenül szükséges. A lényeget írtam le, egyszerűen, érthetően és kendőzetlenül.

Olvasson, kérdezzen és utána élvezze azokat az előnyöket, amelyeket tényleg szeretett volna elérni. Előfordulhat, hogy olyan problémákról is olvasni fog, amelyről nem is tudta, hogy megoldást igényel, vagy nem tudta, hogy van rá megoldás.

Legyen tudatos vásárló, ne hagyja, hogy tévútra vezessék és nekem se higyjen el mindent fenntartás nélkül. Én is hibázhatok, ember vagyok... Éppen ezért, amikor tovább lép erről az oldalról és elkezdi olvasni a "KlímaKalauz" című írásomat, akkor lehetőséget fog találni arra, hogy kérdezzen, hozzászóljon. Az a célom, hogy végre mindenki azt kapja, amit igazán szeretne elérni:

Az igényeinek megfelelő komfortot otthonában, irodájában.

Tisztelettel:

Balogh Árpád



Szólj hozzá!

Címkék: vélemény egészség életmód klíma légtisztítás párásítás poratka légkondicionálás

A bejegyzés trackback címe:

https://tisztalevego.blog.hu/api/trackback/id/tr85452187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása