Tiszta levegő

Mennyire vagy tudatában, hogy miben élsz? Hogyan jutunk élvezhető, gyógyító friss levegőhöz? A Te életed a Te felelősséged. Tegyél érte még ma! Ne titkold a tudásod másoktól, de ne félj kérdezni sem. Ez a blog NEKED szól. Azért van, hogy tovább élvezhesd az életed, ha lehet egészségesen.

Utolsó kommentek

  • thalassa25: Kérem, hogy amennyiben Ön dohányzik, vagy dohányzott valaha, de már sikerült leszoknia, az alábbi ... (2010.01.12. 20:47) Pár szó a dohányzásról...
  • Andikkka: Ha valaki szeretne olyan levegőszűrőt - Nikken, Air Wellness Power 5 Pro - amely Hepa szűrővel szű... (2009.12.10. 16:16) Ottthon... VI. rész ionok
  • Doomain: Az őskorban pedig állítólag még magasabb volt a levegő oxigéntartalma, olyan 50-60%. Ezt borostyán... (2009.05.13. 14:27) Otthon... I. rész a "légkör"
  • MonaVieTom: Szia! Nagyon érdekes amit mondtál! Én is olvastam az ionokról, és akkor találtam egy légtisztítót... (2008.12.06. 07:57) Ottthon... VI. rész ionok
  • Fenyvesi Tamás: A dohányzó és nem dohányzók védelmében van egy nagyszerü találmány, amit megnézhettek a következő ... (2008.10.17. 19:59) Pár szó a dohányzásról...
  • Utolsó 20

Jó? Rossz? Írd le!

2007.10.09. 08:30 Balogh Árpád

Írd le most, hogy milyen párásítód, vagy egyéb kütyüd van otthon és mennyire vagy megelégedve, vagy éppen nem megelégedve vele.

Segíts azoknak, akik még nem szánták rá magukat egy ilyen beruházásra!

Te is örültél volna annak idelyén, amikor vettél valami kacatot, ha valaki megmondta volna a frankót, igaz?!

Akkor hajrá! Csak keményen!

 

6 komment

Címkék: vélemény egészség életmód allergia klíma fűtés légtisztítás párásítás poratka

A bejegyzés trackback címe:

https://tisztalevego.blog.hu/api/trackback/id/tr59190921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leslie · http://bioptron.mlap.hu 2007.10.18. 16:59:33

Hali,nem reklámozni szeretném magam de van hatásos megoldás az allergiás megbetegedésekre.
Az egyetlen légtisztító berendezés a piacon, amely megkapta az “ALLERGIÁS EMBEREK SZÁMÁRA ALKALMAS” tesztjelzést.A weboldalamon van a többi info.

Balogh Árpád · http://egeszsegesklima.hu 2007.10.18. 18:59:03

Szia! Akkor ne reklámozd magad Leslie! :-)) Megnéztem az oldalad.
A www.bioptron.mlap.hu/ URL címen értem el.
Nagyon profinak tűnik. Amit hiányolok az az összes ilyen készülékre igaz: nem párásít, vagy párátlanít, nem biztosít frisslevegő ellátást (csak a meglévőt tisztítja). Vagy esetleg csak nem vettem észre?

Leslie · http://bioptron.mlap.hu 2007.10.18. 20:05:49

Sry,töröld nyugodtan a kommentet,egyébként a te blogod is szimpatikus.A Légterápia egy három lépcsős folyamat során tisztítja meg a levegőt. Fontos rámutatni, hogy a készülék szabályozott ózontermelést végez.Az ózon nem kendőzi el a szagokat: oxidálja a vegyületeket, és szagmentessé teszi őket. Az ózon egy erőteljes oxidáló, amely elpusztítja a vírusokat, baktériumokat, és más mérgeket. Szintén oxidálja a fenolikokat (a metanol és a benzin mérgező vegyülete), rovarirtókat, vegyi hulladékokat és aromás (szagos) vegyületeket.Valoban a meglévő levegöt tisztítja.

Balogh Árpád · http://egeszsegesklima.hu 2007.10.19. 00:03:46

Nem törlöm, miért tenném? Én akartam, hogy ajánljatok kütyüket.
Tényleg jónak tűnik és eddig ez a legösszetettebb légtisztító, amivel találkoztam. Általában mindegyik csak ezt, vagy csak azt a funkciót tudja. A legjobban az zavar, amikor kinyírják a bacikat, de a "dögöket" visszaküldik a légtérbe. Na ezt oldja meg a Te masinád. Eddig én is erre szavazok.
Ki tud jobbat?

Borisz 83 2007.10.27. 12:19:23

Kb 1 éve vettem egy Hepa filteres porszívót, mivel azt mondták, h. hatékonyabban takarít és még porzsák sem kell hozzá! Hurrá, gondoltam most jól jártam, aztán kezdődtek a gondok... úgy 2 hónapnyi használat után már alig szívott a masina, hát jobban szemügyre vettem és láttam, h. piszkos a filtere. Ok, semmi gond, kipucoltam amennyire tudtam. Ideig-óráig farnkó is volt, aztán 2x is meg kellett ismételnem az iménti mutatványt. Végül már nem tudtam mit kezdeni, elmentem a boltba, ahol vettem. Tájékoztattak, h új Hepa filtert kell vásároljak. Nem kell bele porzsák, mi?
1 hónapnyi keresgélés után sikerült is szereznem hozzá valót 8000 (NYOLCEZER!) Ft-ért. A dolog pikantériája, h.tegnapelőtt pont a Hepa filteres porszívók hátrányairól olvastam a www.porzsakmester.hu
oldalon, ahol sok okos ötletet is találtam.
Asszem' maradok a hagyományos porszívónál.
Köszi!

Balogh Árpád · http://egeszsegesklima.hu 2007.10.27. 12:49:40

Porszívó. Jó téma volt nálunk is!
A mi porszívónk kettőből van összerakva. Egy gyengébb minőségű masina twister rendszerű előszűrőjét (ami a 2 kutyus + 2 nyuszi + 1 macsek szőrmennyiségét hivatott kipenderíteni a beszívott levegőből) raktuk be egy szintén porzsáknélküli gép szívócsövének markolata alá. Hátránya, hogy az illesztések miatt ugyanolyan gyártmányú gépből kellett kettőt venni, de még így is olcsóbb volt mint ugyanannak a gyártónak az a gépe, ami alapból tudja ezt a rendszert. Már kb. fél éve nyúzzuk heti 2-3 alkolammal és semmi baja nem volt idáig. A HEPA szűrőn szinte semmi nem látszik! soha nem kellett takarítani. Akit érdekel, annak leírom privibe a pontos tipusokat.
süti beállítások módosítása