Tiszta levegő

Mennyire vagy tudatában, hogy miben élsz? Hogyan jutunk élvezhető, gyógyító friss levegőhöz? A Te életed a Te felelősséged. Tegyél érte még ma! Ne titkold a tudásod másoktól, de ne félj kérdezni sem. Ez a blog NEKED szól. Azért van, hogy tovább élvezhesd az életed, ha lehet egészségesen.

Utolsó kommentek

  • thalassa25: Kérem, hogy amennyiben Ön dohányzik, vagy dohányzott valaha, de már sikerült leszoknia, az alábbi ... (2010.01.12. 20:47) Pár szó a dohányzásról...
  • Andikkka: Ha valaki szeretne olyan levegőszűrőt - Nikken, Air Wellness Power 5 Pro - amely Hepa szűrővel szű... (2009.12.10. 16:16) Ottthon... VI. rész ionok
  • Doomain: Az őskorban pedig állítólag még magasabb volt a levegő oxigéntartalma, olyan 50-60%. Ezt borostyán... (2009.05.13. 14:27) Otthon... I. rész a "légkör"
  • MonaVieTom: Szia! Nagyon érdekes amit mondtál! Én is olvastam az ionokról, és akkor találtam egy légtisztítót... (2008.12.06. 07:57) Ottthon... VI. rész ionok
  • Fenyvesi Tamás: A dohányzó és nem dohányzók védelmében van egy nagyszerü találmány, amit megnézhettek a következő ... (2008.10.17. 19:59) Pár szó a dohányzásról...
  • Utolsó 20

"Elkapott a gépszíj Anyám!"

2007.10.13. 23:26 Balogh Árpád

Az elmúlt napok alatt volt időm gondolkodni lakásunk levegőjén. Lázasan az ágyban fetrengve fájó ízületekkel, égő tüdővel, arra gondoltam, hogy aki most ide bejönne, tuti, hogy holnap estére ugyanígy nyomná az ágyát.

Van olyan masina, ami megöli a levegőben szállongó vírusokat?

Aki tudja: jelezze!

6 komment

Címkék: egészség légtisztítás

A bejegyzés trackback címe:

https://tisztalevego.blog.hu/api/trackback/id/tr30195532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marti63 2007.10.14. 09:59:22

Szia!

Igen van ilyen készülék!!!

Segít, ha már beteg vagy, hogy 2-3 nap alatt túl legyél rajta, de a legfontosabbat a megelőzést biztosítja a használata. Én 10 éve használom a rendszert és kb. 9 éve nem volt a családban léguti megbetegedés. A Te témádat teljesen átfogja, hiszen ez a készülék az általad felvetett problémákra megoldást nyújt.
Mindig olvasom a blogodat, mert a téma a szakterületem, és vártam mit javasolsz
ezekre a kérdésekre. A javaslatod ezidáig még elmaradt, de ha beteg lettél és a mogoldásra segítséget kérsz, akkor ezt szívesen megteszem, hiszen az általam javasolt készülék tényleg tudja azt amit ígér. Nézd meg a honlapot, és nyugodtan hidd el amit ott olvasol, sőt inkább próbáld ki és higgy a szemednek.
pro-aqua-system.hu
írj, ha érdekel a téma:
marta.balazs@pro-aqua-system.hu címre.
Őszintén jobbulást kívánok, és szívesen segítek a megoldásban, addig is egy kis természetes gyógymód javaslat: citromot moss meg folyó meleg-víz alatt, csavard ki a levét teába, vagy szénsavmentes vízbe, a héját darabold fel és áztasd bele ebbe folyadékba, legalább fél órát, majd idd meg
és citrom héját edd meg. Többet ér a gyógyszereknél! Napi 2-3 db citrom a javasolt betegség alatt, később is érdemes időnként 1-1 citrus félét enni.

További szép napot, és gyógyulást kívánok

Üdv: Márti

Balogh Árpád · http://egeszsegesklima.hu 2007.10.14. 10:25:42

Szia Márti!

Megnéztem. Nagyon ötletes, de én mégsem ilyenre gondoltam. Amennyiben jól értelmeztem, akkor ez egy szakaszos üzemeltetésű gép. Egészen pontosan takarító gép, ami hihetetlen módon megszűri a levegőt. Ez jó, mert tisztaságot lehet vele elérni és ezalatt az idő alatt a levegő is tiszta lesz a lakásban.
Én mégis inkább olyan kütyüt keresek, ami folyamatosan üzemel és "észrevétlen".

Árpi

marti63 2007.10.15. 14:56:04

Szia Árpi!

Remélem már jobban vagy! Van a PRO-AQUA-nak egy kis méretű "légfrissítője" ami napi 24 órát is üzemeltethető, a fertőtlenítő folyadékunkkal együtt aminek a veszélyességi foka "O", mert teljesen természetes alapanyagból készül. Baktérium, vírus és csíraölő hatású. De aromaolajjal is lehet fertőtleníteni, pl. citrom-aroma. Természetesen csak segíteni szeretnék, ne érezd nyomulásnak, nem annak szántam.

Jó egészséget, üdv, Márti

Leslie · http://bioptron.mlap.hu 2007.10.18. 20:30:23

Hmm,megint csak nem akarom reklámozni magam :) ,de nálunk 2 gyerek is van a családban,3-7 évesek.Mielött megvettem volna készüléket( amit megoldásnak ajánlok mindenkinek) állandó problémát jelentett a gyerekeknél a nátha , légúti betegségek, és persze a munka helyünk sem volt toleráns ha pár hétig nem tudtunk dolgozni. Esténként fél órát járatom mind két gyerek szobájában, meg a nappaliban. A készüléket vittük már asztmás, allergiás családokhoz ,eddig csak jók voltak a reakciok,nem muszáj elhinni amit irtam,ki lehet ingyenesen próbálni.

Farkas Tamás · http://www.airfresh.hu 2007.11.14. 23:09:16

Kedves Árpád!
Ajánlom honlapomat. Ha átnézted és kérdésed van hívj nyugodtan, vagy írj emailt.

Üdvözlettel: Farkas Tamás
www.airfresh.hu

Ákos 2008.01.13. 14:38:41

Hello!
Van a Huaser-nek van egy-két légtisztítója, napokban fogok venni.
Ha egy hét múlva megkérdezel megmondon, hogy bevált-e.
süti beállítások módosítása